salaamati| سلامتی به "راحتی" به دست نمیاد!

بهبود سلامت فردی و اجتماعی

salaamati| سلامتی به "راحتی" به دست نمیاد!

بهبود سلامت فردی و اجتماعی

۱ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

از آنجا که ترانس برق خانگی و استابلایزر از جمله تجهیزات نه چندان آشناست، لذا برای خرید آن مشاوره با کارشناسان خبره که بدون جانب‌داری، تجربیات و دانش خود را در اختیار خریداران قرار می‌دهند از اهمیت بالایی برخوردار است. راهنمای خرید استابلایزر تنها شامل نکات فنی نمی‌شود. مساله اساسی دیگر، خدمات پس از فروش کالاست.

ترانس اتوماتیک و استابلایزر همچون هر وسیله دیگری در دراز مدت نیازمند تعمیرات و نگهداری است. البته دوره زمانی بازرسی دستگاه با توجه به شرایط برق و تکنولوژی به کار رفته در دستگاه متفاوت است. استابلایزرهای سروو موتور دار پُر استهلاک‌ترین ساختار و استابلایزرهای سوئیچینگ کم استهلاک‌ترین ساختارهای موجود در بازار هستند. از این رو ، خرید استابلایزر از سازنده‌های شناسنامه‌دار داخلی با تضمینی که برای خدمات پس از فروش در اختیار خریداران می‌دهند، بسیار لازم و منطقی است. برای یک راهنمای خرید ترانس برق خانگی، صنعتی و به طور کلی خرید استابلایزر، با کارشناسان پرنیک تماس بگیرید.

راهنمای خرید استابلایزر و انتخاب ترانس اتوماتیک- خدمات

روش کنترل ولتاژ در استابلایزر خریداری شده

یکی از نکات بسیار مهم پیش از انتخاب و خرید استابلایزر این است که استابلایزری انتخاب نمایید که روش کار آن بر مبنای کنترل سطح ولتاژ خروجی دستگاه باشد. برخی نمونه‌های ترانس اتوماتیک و استابلایزر، بر اساس خواندن ولتاژ ورودی کار می‌کنند. اشکال آنها در این است که چنانچه در مدار داخلی دستگاه ایرادی پدید آید که در اثر آن سطح ولتاژ خروجی از بازه مجاز خارج شود، دستگاه متوجه خرابی پدید آمده و خروج ولتاژ از بازه مناسب نمی‌شود. درنتیجه ولتاژ بیش از حد بالا یا بیش از حد پایین می‌تواند برای مصرف‌کننده‌های متصل، آسیب‌زا باشد. بنابراین اکیدا توصیه می‌شود، استابلایزری خریداری نمایید که روش کار آن بر اساس خواندن و کنترل سطح ولتاژ خروجی است تا هرگونه خرابی دستگاه که منجر به نامناسب شدن ولتاژ خروجی می‌شود، تشخیص داده شده و ولتاژ خروجی قطع شود. دقیقا ویژگی‌ای که ترانس ها و استابلایزرهای پرنیک دارا می باشند.

بهترین مارک استابلایزر (

میدانیم که استابلایزرها برندهای مختلفی ( چه داخلی و چه خارجی ) دارند. به طور مثال برندهای داخلی قدیمی که از تکنولوژی جا مانده اند؛ مثل استابلایزر فاراتل و یا تولیدات کم کیفیت چینی که نه تنها برای برق ایران ساخته نشده اند، بلکه بسیار گران قیمت می باشند. در این بین استابلایزر پرنیک با تکنولوژی نسل سوم که در ایران و U.S. patent آمریکا ثبت شده، توانسته با فاصله ی بسیار از رقبای ایرانی و خارجی خود سهم بزرگی از بازار الکتریک و الکترونیک ایران را از آن خود کند. اگر همچنان با این راهنمای خرید استابلایزر نتوانستید برای خرید استابلایزر و ترانس متناسب خود اقدام کنید، میتوانید با مشاوره رایگان از پرنیک، این کار را ساده تر کنید.

پرنیک با جمع آوری تیم متخصص مهندسین از بهترین دانشگاه های ایران، پروژه ی نسل سوم استابلایزرها را آغاز کرد تا بعد از حدود یک دهه تحقیق و آزمایش، به این دستاورد بزرگ نائل آمد. استابلایزر پرنیک با تکنولوژی خاص و منحصربفرد خود، این سیستم های ترانسی را از استابلایزرها جدا کرد و یک جبران ساز ولتاژ تماما الکترونیکی و هوشمند روانه بازار کرد که پس از ثبت اختراع و کسب گواهی دانش بنیان در ایران، موفق شد در سازمان ثبت فناوری های ایالات متحده آمریکا US Patent، پتنت خود را به نام ایران ثبت کند.

 

 

منبع:

https://rms-electronics.com/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%A8%D9%84%D8%A7%DB%8C%D8%B2%D8%B1/

 

  • آریا توسعه مند